top of page

בלוג חכם - מזל כהן, אורח חיים בריא

כתיבת בלוג חכם בשיטת click it ("מאתר לנכס") לקידום אורגני יעיל בגוגל

ההיכרות עם מזל כהן, מנטורית אורח חיים בריא לנשים, החלה לאחר שכתבתי עבורה כתבות שיווקיות. תקופה קצרה לאחר מכן, היא השקיעה בהקמת אתר מחודש שמשקף את הגדילה שלה וההתפרשות שלה על פני כמה תחומים בתחום אורח החיים הבריא.

חלק משמעותי בחזון שלה לאתר החדש היה יצירת בלוג בשיטה מיוחדת (click it) שהיא התוודעה אליה, שהופכת אתר לנכס בזכות קידום חכם ויעיל בגוגל שמוביל לגידול משמעותי בכניסות של קהל מדויק לאתר. השיטה מבוססת על שילוב של מחקר ביטויי מפתח מקיף וכתיבה שמשלבת בחוכמה את הביטויים שהתקבלו. זוהי שיטה חדשנית ומתקדמת לעומת קידומים מסורתיים, כזו שהופכת את הבלוג לתשתית אורגנית חזקה וקבועה.

מזל רתמה אותי למלאכת כתיבת הבלוג בשיטה החדשנית שמעטים מכירים, תוך שהיא בחרה להשקיע ולרשום אותי להכשרה ייעודית שמלמדת את עקרונות השיטה. הדבר הבטיח לה שהבלוג לא יהיה לא רק איכותי, אלא כזה שמגדיל את הכניסות שלה לאתר בזכות הקידום היעיל בגוגל.

העבודה כללה כתיבת 20 מאמרים בתחום אורח החיים הבריא: מתזונה נכונה, הקפדה על בריאות הגוף ועד לגיל המעבר, נשירת שיער ועוד. בנוסף לכתיבת המאמרים סייעתי במתן הצעות לתמונות שישולבו, בהזנת התכנים לאתר, ובכל הכיתובים. העבודה הייתה מהנה ופורה, מול אישה שהיא מודל והשראה, שהפכה לאימפריה בזכות חריצות, דרייב מטורף, ויצירתיות בלתי פוסקת.

מאמרי הבלוג שכתבתי בשיטה קיימים באתר, והם אכן מהווים תשתית שמסייעת להביא גולשים "חמים" ומדויקים שמחפשים פתרונות בדיוק בנושאים בהם החֵבְרה של מזל יכולה לסייע להם.

bottom of page